יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

Strewberry Haul

היי
כמו שהבטחתי, ההתחדשויות הקטנטנות שלי מסטרוברינט-

אז מה יש לנו כאן-
* סומק מים של פיקסי (-קישור-) רציתי להזמין אותו רק בשביל לראות אם הגימיק הזה באמת עובד, אין לי יותר מדי ציפיות מהמוצר.
מהניסיון הקצר שלי איתו עכשיו, הגוון שהתקבל הוא אדום שנוטה מעט לכתמתם, נותן הסמקה קלה ללחיים. מוצר חמוד.
עכשיו רק לבדוק את העמידות שלו, לא מצפה ליותר מדי, אבל נחמד לנסות.
** עפרון שפתיים קונטור מס. 8- גוון חום. (-קישור-) קיבלתי במתנה על ההזמנה. מרגיש בהתחלה קצת קשה ולא נמרח  בקלות, אבל אחרי שמחממים אותו על גב כף היד הוא בסדר.
*** מברשת פלאפית של Cle de peau- (-קישור-)  היא כזו חמודה ונעימה. לא יודעת עד כמה יצא לי להשתמש בה באמת, אבל כיף שיש אותה, תהיה טובה לדעתי לנקיון של נשורת מתחת לעין (ואם למישהי יש עוד רעיון לשימוש שאפשר לעשות איתה, אני אשמח לשמוע)
ונעבור לצלליות...
אז ככה, הצללית של קלארינס- (-קישור-) בגוון 01 Petal, התקבלה עליי בגוון זהוב בהיר משגע. החסרון הגדול הוא הגודל של הטיובה, לעומת הצלליות של לאורה מרסייה, הטיובה של קלארינס ממש פיצית. בנוסף, היא הגיעה אליי פתוחה, לא היה שום כיסוי חוץ מהמכסה החיצוני, והמרקם של הקרם קשה ויבש באופן רציני, כשניסיתי להוציא חומר הייתי צריכה להפעיל לחץ חזק על השפורפרת ופתאום "השפריץ" עליי גוש קשה של קרם, שהייתי צריכה בכוח לעבד אותו כדי למרוח. ממש מבאס.
 CLARINS- 01-petal

 CLARINS- 01-petal (פלאש)

ושמרתי את הכי טוב לסוף, צלליות הקרם של לאורה מרסייה.
הראשונה בגוון Mercury, סגולה שימרית מדהימה (-קישור-)
והשניה בגוון Gold Pink, צבע ורוד זהוב עמוק יפייפה, מזכירה לי את Sin מפלטת הנייקד (-קישור-)
אני כבר מאוהבת בהן.
Laura Mercier- מימין- Mercury  משמאל- Gold Pink.

Laura Mercier- מימין- Mercury  משמאל- Gold Pink.(פלאש)

אז זהו להפעם, סקירה זריזה על ההזמנה הצנועה שלי
מקווה שאהבתן,
ואם תרצו להשאר מעודכנות בפוסטים חדשים, אשמח ללייק בגאדג'ט מימין למעלה :)
שלכן,
אתי.

4 תגובות:

  1. אם אני לא טועה המברשת היא סוג של מברשת מניפה?

    אם כן אני משתמשת במברשת מניפה לפיזור שאריות איפור-אחרי שאני מסיימת להתאפר מעבירה אותה על הפנים והיא מבפזרת שאריות(במידה ויש) אז ממליצה לנסות, לגבי הצלליות קרם באמת אשמח לשמוע חוות דעת כלומר אם הם עמידות וכד' למה זה נראה מפתה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שהיא סוג של מברשת מניפה, למרות שאני משתמשת במברשת מניפה בעיקר להייליטר, ולא נראה לי שהיא תיהיה טובה לזה..
      אני צריכה להשתמש לראות מה היא עושה הכי טוב.
      בינתיים מנסיון של כמה שעות בבית, הן עמידות ולא נכנסות לקפל, וזה בלי פריימר. יש לי הרגשה שהן יהיו טובות.. בכל זאת לאורה מרסייה וקלרינס, אבל אני אעשה עליהן סקירה מסודרת

      מחק
  2. המון זמן לא עשיתי הזמנה מסטרוברי. איכשהו אני לא מוצאת שם את הדברים שאני מחפשת. לא ממש יודעת למה.. כי בעבר זה לא היה ככה :D

    לגבי הצללית היבשה, אפשר אולי לנסות להחיות אותה עם דיורליין של אינגלוט. לא ניסיתי אותו אבל אני ממש חומדת אותו לרכישה הבאה שלי.

    אהבתי את הצלליות של לאורה מרסייה - וגם פרקטיות!

    המברשת מצחיקה אותי. כשהזמנת אותה למה חשבת שהיא תשמש אותך?

    הסומק נשמע גימיקי מצד שני, יש לי סומק נוזלי של דניאל סנדלר וגם הוא די מימי ומצליח להשאיר הסמקה יפה מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הצללית היבשה אני עוד יכולה להסתדר (רק שלא תתפתח לי איזו דלקת בעיניים), הטיובה שלה ממש קטנה שאני לא חושבת ששווה בשביל זה לקנות את החומר מאינגלוט, נראה לי שהוא יתייבש גם אחרי שאני לא אשתמש בו חוץ מזה ;)

      ואין לי מושג על מה חשבתי כשהזמנתי אותה, סתם היא נראתה לי מגניבה כזו.. עוד לא הצלחתי להבין למה היא משמשת :)

      הסומק הנוזלי נחמד, אני בעיקר משתמשת בו "לרענן" את הסומק הקיים בערב, אם יש לי יום ארוך והסומק הרגיל מהבוקר כבר מתחיל לדהות :)

      מחק

:)