יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

My Highlight

אז מלחמה, טילים, אזעקות ופיצוץ באוטובוס במרכז תל אביב כבר עברנו.
אני לא ארחיב על כך במילים, בטח שלא פה, ואעבור לנושא של הפוסט היום- היילטרים.
כבר הרבה זמן רציתי לעשות פוסט כזה, ורק בזמן האחרון הבנתי שיש לי אוסף חביב ביותר של מוצרים מהסוג הזה.
לפי דעתי, ברגע שאת מתחילה לרצות, זאת אומרת, חייבת לקנות עוד היילטר כי הוא טוב יותר ויפייפה יותר, ככה את יודעת שאת באמת מכורה לאיפור. (כי אין מצב בעולם לסיים את הכמות הענקית של המוצרים האלו שמשתמשים בהם ממש בנגיעות).
אני רוצה לציין, שעד לפני כמה זמן לא הייתי משתמשת בהיילטר בשגרת האיפור שלי, לא ביום-יום בכל אופן. רק לאחרונה התחלתי להוסיף נגיעת אור מעל עצם הלחי, כל פעם בשילוב עם היילטר אחר, והמראה זוהר ומאוד מחמיא.

הנבחרת שלי- (וכמובן יש גם את השימר בריק שקניתי בלונדון. קישור לפוסט- כאן-)
מה יש לנו כאן- שורה עליונה משמאל למעלה: ברונזר מינרלי אבקתי של חברת בלה-פייר קוסמטיקס (Bellapierre) בגוון Peony  ולידו ברונזר מינרלי דחוס בגוון Peony, לידם פודרה אבקה של חברת LP02 - B Cosmic.
בנוזלי, יש את הסומק הקרמי של מיבליין שמספרו 01 (סקרתי אותו -כאן-) ומתחתיו את ה- Skin illuminator של חברת No. 7 בגוון Peach.
שורה תחתונה משמאל- סומק מוזאיקה של MUA הבריטית- מספר 3, לידו פודרה מינרלית מאירה של Physician's Formula שרכשתי ממש לאחרונה מ iHerb (הנחה ברכישה ראשונה עם הקוד- ODU414)

והנה השימרים האבקתיים-
משמאל לימין- שורה עליונה- ברונזר מינראלי אבקתי של Bellapierre בגוון Peony, ברונזר מינרלי דחוס Bellapierre בגוון Peony ופודרה אבקה של חברת LP02 - B Cosmic
שורה תחתונה- משמאל לימין-  סומק מוזאיקה של MUA- מספר 3, לידו פודרה מינרלית מאירה של Physician's Formula
והסווטצ'ים-->
התחתון- LP02 - B Cosmic
אחרי טשטוש:
התחתון- LP02 - B Cosmic

מי שלא מכירה את החברה Bella pierre, זו חברה שמייצרת מוצרי קוסמטיקה ואיפור מינרליים 100% טבעי. היא נמכרת בארה"ב,באנגליה, בקנדה וגם בכמה ארצות במזרח ואמורה להגיע גם לארץ. בינתיים אפשר למצוא את המוצרים שלהם באינטרנט באתר CheapSmells (והזמנה ממנו ללא דמי משלוח).

והשימרים הנוזליים-
משמאל- Skin illuminator של No. 7 בגוון Peach, ולידו הסומק הקרמי של מיבליין שמספרו 01
Skin illuminator & Dream touch blush
סווטצ'ים-->
Skin illuminator & Dream touch blush

 אני מאוד אוהבת לשלב את השימרים היפייפים האלו בכל איפור שאני עושה, זה מוסיף המון אור ונותן מראה טבעי וזוהר לפנים. ממש כמו שלא מוותרים על הצללות, גם אם זה רק ברונזר לחיטוב עצמות הלחיים, אני חושבת שמאוד חשוב להדגיש גם בהארות את עצם הלחי, מתחת לגבה, את גשר האף ובקשת הקופידון בשפתיים.
כמו שאתן יכולות לראות יש מבחר עצום של היילטרים, בגוונים שונים- ורדרדים, זהובים, כסופים, אפרסקיים, ברונזיים, כך שכל אחת יכולה בקלות למצוא את מה שהיא אוהבת ומה שיהיה לה הכי יפה ולהשתמש בו. אבל לא בהגזמה, כי ברגע ששמים יותר מדי ממוצרים מהסוג הזה, נקבל מראה אובר-זוהר ואובר-גליטרי, וזה ממש לא מחמיא.

מקווה שאהבתן,
ואם תרצו להשאר מעודכנות בפוסטים חדשים, אשמח ללייק בגאדג'ט מימין למעלה :)
שלכן,
אתי.

9 תגובות:

  1. אצלי שימרים זה קטע חדש יחסית. היה לי שימר אחד שהיה בסדר והשתמשתי בו פעם בחודש אולי.. ואז, מתישהו לאחרונה גיליתי את השילוב של הלאסטר דרופס של מאק יחד עם המייקאפ שלי. ומאז אני לא מרגישה צורך להוסיף הארות ממש כי העור נראה חי יותר, בריא יותר.
    אם יצא לי להניח את ידי על המוצר של NO7 ארכוש לי אחד (או אולי שניים :P) נראה לי אידיאלי (וכמובן זול משמעותית) כתחליף ללאסטר דרופס של מאק.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כל כך משדרג את המראה הכללי של הפנים ההארות. הסקין באמת נראה זוהר וקורן יותר. אני גם התחלתי להשתמש בהם על בסיס יומיומי לאחרונה וזה נראה מהמם :)
      no.7 אחלה מוצר, למרות שהאפליקטור שלו נוראי, אז אני העברתי אותו לקופסא קטנה ואז יותר נוח לי להשתמש בו, חוץ מזה הוא שווה ממש ובאמת יכול להיות אחלה תחליף ללאסטר דרופס :)

      מחק
    2. אחלה שהעברת לקופסה אחרת, לפעמים זה פשוט מתבקש (אהם, אהם, קולורסטיי :))
      אתמול גיליתי עוד תחליף ללאסטר דרופס באנגלוט, יש להם כמו הסומק הנוזלי שימר נוזלי כמובן שהוא לא עולה כמו No.7 אבל הוא נגיש יותר :)
      אני חושבת שהוא עולה 80 לפני הנחת מאפר שסה"כ זה לא יקר כשחושבים על זה (עם או בלי ההנחה של 30%).
      לא קניתי אותו כי יש לי שני בקבוקונים של לאסטר דרופס (אחד עם חצי כמות שקניתי בקומונה והשני חדש שהחלפתי עם מישהי). אבל בהחלט אופציה טובה להמשך הדרך. וגם מגיע עם משאבה שזה נחמד.

      מחק
  2. Ιt's actually a nice and helpful piece of info. I am happy that you shared this useful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

    Look at my blog prweb.com

    השבמחק
  3. It іs the best time to make some plans fοг the
    futurе and іt is time to be hapρy.
    І have reаd this poѕt and іf I coulԁ
    I ωant to ѕuggest you few intereѕting thingѕ or suggestionѕ.
    Μaybе yοu could ωrite next articleѕ гeferring to
    this article. I ωіsh to read even mоre things about іt!


    my blοg pοst :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    השבמחק
  4. I for all tіme emaіlеԁ thiѕ
    webpagе post рage tο
    all my frіends, becаusе if like to read it then mу contacts will too.


    Hеге iѕ my site .
    .. http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    השבמחק
  5. Hey theге! I've been reading your weblog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Porter Texas! Just wanted to mention keep up the great job!

    Feel free to surf to my page - V2 Cigs Reviews

    השבמחק
  6. I dο nоt κnоw whether it's just me or if everyone else experiencing issues with your blog. It appears like some of the text within your posts are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them as well? This might be a issue with my web browser because I'ѵe had this hаppen prеviоusly.
    Kudos

    Feel frее to ѕurf to my web-site; http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    השבמחק
  7. Greate artіcle. Keep wгiting such kіnd of info on your blog.

    Im reallу imprеsseԁ by yοuг site.

    Hello there, You hаve done а great job.
    I ωill сеrtaіnlу digg it and іndiνiduаllу suggest to my friends.
    ӏ аm sure they'll be benefited from this website.

    Also visit my webpage: wikisf.ro

    השבמחק

:)