יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

Facing my *biggest* fear- depotting- דיפוט

לפני הדיפוט
לפני הדיפוט

חזרתי :)
הייתי בחופש מדהים בלונדון. חזרתי עם המון קניות- איפור (כמובן...), בגדים וכל הדברים הטובים שיש ללונדון להציע למכורת שופינג שכמוני.
אני אנסה להתעלם מכמות הקניות הפעם והפוסט יעסוק דווקא במשהו אחר.
קצת שונה והכי לא מתאים לי- דיפוט.
בחיים לא חשבתי שאני אעשה את זה, ועוד יותר לא חשבתי שאני אוכל להנות מזה.
קצת בקצרה למי שלא מכירה את המושג דיפוט- מאנגלית- de-potting, ובפירוש הכי קל- להוציא את הצללית (או סומק, במקרה שלי) מהקופסא שלה.
אז זה התחיל כשקניתי את הסמקים של MUA הבריטית, ואחר כך עוד שני סמקי MYX ודחיתי את כל עניין הדיפוט, כי הוא נראה לי מסובך מדי ולא ממש בשבילי.
אבל לאט לאט שמתי לב שאין מנוס, וזה די מעצבן שכל המוצרים האלו תופסים סתם מקום במגירת איפור שלי, כשאני יכולה למצוא פתרון קל יותר, עם מעט מאמץ וקצת התעסקות.
נכנסתי לאינטרנט והתחלתי לחפש, יש אינספור סרטוני יוטיוב ומדריכים על איך לעשות את כל התהליך.
יש שתי שיטות-
שיטה קרה- שמצאתי אותה מסובכת מדי בשבילי -הנה סרטון
ושיטת חמה- בה השתמשתי, שלפי דעתי הרבה יותר נוחה וקלה. -הנה הסרטון-

החלטתי להזמין פלטה לא יקרה במיוחד מאתר Etsy, מהמחשבה שזה רק הנסיון הראשון שלי עם כל הסיפור הזה ואם אני אסתדר והכל יצליח, אני אקנה משהו מקצועי וטוב יותר (לא מה שקניתי לא טוב, פשוט זול יותר).
איך שחזרתי היום מהשדה ראיתי שמחכה לי חבילה בדואר, כמובן שבלי יותר מדי לחכות הלכתי לקחת אותה
וקיבלתי את הפלטה שהזמנתי.
Antoinette
Palette

אחרי שפירקתי את כל המזוודות מלונדון והכל מסודר החלטתי להתחיל במלאכת הדיפוט שכללה-
מחליק שיער
נייר כסף
סכין חדה
ואלכוהול 90% (לדחיסה, למקרה שהסמקים יתפוררו במהלך התהליך, מה שכמובן קרה...)
והתחלתי לעבוד, ככה זה היה נראה- חלק מהתהליך.


 והנה התוצאה הסופית- (הברונזר העגול הוא של cargo, סתם החלטתי להוסיף עוד משהו שהפלטה לא תראה לי ריקה)


האמת, שלא חשבתי שאני אהנה מלדפט, רחוק מכך, הייתי בטוחה שהכל יתפורר לי ואני אעשה בלאגן ענקי.
בסוף יצא שרק חיפשתי מה עוד אני יכולה לדפט (רק חבל שהפלטה יחסית קטנה).

זהו, אז אם יש לכן עוד שאלות על תהליך הדיפוט אתן מוזמנות לכתוב לי.
***בתחילת הדף למעלה מימין, יש קישור לעכוב אחרי הבלוג, אני מאוד אשמח אם תרשמו לקבל עדכונים ולעכוב אחריי.

שיהיה סופ"ש מקסים,
שלכן,
אתי :)

2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת לדפט! יכולת להתייעץ איתי - הייתי שמחה לעזור :) גם אני מעדיפה את שיטת מחליק השיער - הכי נוחה!
    אני משתמשת בנייר אפיה ולא באלומיניום בלי סיבה מיוחדת האמת.. סביר שהוא גם יתחמם פחות...
    גם אני רכשתי פלטות של anothersoul מ etsy אבל העדפתי לרכוש את הכפולות כי היו לי לא מעט צלליות לפלטה.
    תתחדשי! וכמובן ברוכה החוזרת אלינו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. התחלתי לאהוב את זה במהלך הדיפוט..
      די התלבטתי בין הפלטות, באמת לא ידעתי מה לבחור, אבל לא רציתי להשקיע במשהו שעוד לא ניסיתי ולא ידעתי אם אני אסתדר עם זה. בכל מקרה זו רק ההתחלה, יש לו עוד הרבה צלליות שאני מתכננת לדפט.
      ותודה רבה :) כיף לחזור

      מחק

:)