יום שישי, 17 באוגוסט 2012

Revlon- Just Bitten Kissable Balm Stain


-Revlon- Just Bitten- Romantic -045

סקירה מהירה על המוצר-
בסדרה 12 גוונים. 
קניתי אותו מהמוכר הזה, לאחרונה גיליתי שאפשר למצוא אותו קצת יותר זול אצל המוכר הזה .
קצת נתונים יבשים-
כמו שאפשר לראות, נראה כמו עפרון גדול
אריזת פלסטיק, כשמסובבים את התחתית המוצר יוצא
מכיל 2.7 גרם
הגוון שבחרתי הוא -Romantic -045

לפי הסווטצ'ים שראיתי הייתי בטוחה שהוא אדום יותר, הוא כן מתקבל על השפתיים אדום אבל יש לו מעט כתמתמות.
יש לו ריח של מנטה כשמורחים אותו על השפתיים (ואני חייבת לציין שאני שונאת את זה) אבל הריח נעלם ממש אחרי כמה שניות, ולא מרגישים בכלל את המנטה.. אני רגישה לריחות, במיוחד במוצרי קוסמטיקה ואיפור, למה לא יכלו לעשות את זה בריח של פירות? למה המנטה המגעילה הזו... טוב, נו, גם ככה הריח נעלם אחרי כמה שניות, אז זה לא כזה נורא.
בכל מקרה, המרקם שלו על השפתיים מאוד "באלמי", קרמי ונמרח על השפתיים בקלות.
* לפי מה שהבנתי מביקורות ברשת הצבעים הבהירים הם יותר קרמיים מהכהים, ולכן כבר הזמנתי את הגוון הורוד - sweetheart-
יש בו מעט גליטרים, אבל אחרי המריחה על השפתיים לא מבחינים בהם, נראה יותר מראה גלוסי כזה (אבל לא בתחושה הדביקה כמו של רוב הגלוסים).
הוא מאוד פיגמנטי, יחסית לבאלם.
מבחינת עמידות, הוא נשאר עליי פחות או יותר 5 שעות. הוא דוהה על השפתיים בצורה שווה ואז נשאר ה"סטיין", הכתמיות האדמדמה.

-Revlon- Just Bitten- Romantic -045

אני חייבת להגיד, שיש לי את הגרסה הישנה של ה- just bitten שיצאה לפני כמה שנים, אז קניתי בניו יורק.
הם היו זוועה. האריזה הייתה בצורה של טוש ובצד השני הבאלם. הבאלם נשבר ונשאר בתוך המכסה. היה צריך לנער לפני השימוש כדי שיצא חומר מהטוש, וגם זה לא עזר, הם יבשו לי את השפתיים, אין, לא עבדו והתאכזבתי מהם, אבל לעומתם, הגרסה הזו מעולה.

וכמובן, סווטצ'ים -->
השמאלי- מריחה פעם אחת, הימני- פעמיים

מקווה שאהבתם ונהניתם :)
שלכן,
אתי

6 תגובות:

  1. תודה על הסקירה

    אבל לא הבנתי מי זה המוכר הזה.

    את יכולה לצרף בבקשה לינק?


    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      המוכר שהזמנתי ממנו בפעם הראשונה-
      http://myworld.ebay.com/surfinjunkie/?_trksid=p4340.l2559

      והמוכר שהזמנתי ממנו עכשיו (קצת יותר זול, אבל לא תמיד יש אצלו את כל הגוונים)-
      http://myworld.ebay.com/special_spice/?_trksid=p4340.l2559

      מחק
  2. אני מאוד אוהבת אותו. דווקא כן מרגיש לי אדום (בטח כשאני משווה אותו לרנדבו שהוא באמת כתום).
    אני לא יודעת אם הוא מחזיק לי 5 שעות (אולי בלי שתיה/אכילה) אבל בכל מקרה אני נהנית לחדש אותו ודווקא אוהבת את הריח המנטולי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שביחס לרנדבו הכתום הוא אדום יותר, אבל יש לו גם קצת מעט כתמתמות, או שאולי זה רק עליי נראה ככה. לא משהו מורגש מדי, אבל עדיין אני יכולה להבחין בזה.
      ואם יש משהו שאני שונאת זה מוצרי שפתיים בטעם או ריח מנטה. מזל שזה עובר אחרי כמה שניות, עובדה שהזמנתי עוד אחד (רק שיגיע כבר :)

      מחק
    2. שמעתי שמגדירים אותו אדום עגבניה. אולי בגלל שהוא כזה ובגלל שהוא לא מאוד רווי הוא לא מרגיש ממש אדום. אבל אני כן חושבת שהוא אדום.
      יש עוד אחד בורדו כהה יחסית, לא?

      מחק
    3. כן יש את crush שהוא נראה בורדו כהה יחסית
      :)

      מחק

:)