יום שבת, 25 באוגוסט 2012

MUA- Extreme Volume Mascara

MUA- Extreme Volume Mascara

בפוסט היום אני אסקור את המסקרה שרכשתי באתר של MUA-
Extreme Volume Mascara בשחור (הצבע היחיד שמוצע באתר).
אני חייבת לציין קודם כל את הריח שלה, אני לא יודעת אם ככה היא צריכה להריח (ואני אשמח לשמוע אם יש אותה לעוד מישהי, וגם היא הבחינה בכך), יש לה ריח של חומר ניקוי.
בהתחלה לא ידעתי אם להשתמש בה כי פחדתי שאולי היא ישנה ובגלל זה הריח ושלא תגרום לי לדלקת עיניים, אבל החלטתי בכל זאת לנסות.

מבחינת ביצועים-
ככה היא נראית עליי אחרי 2 שכבות

בשביל 2 פאונד (12 ש"ח) היא עושה את העבודה בצורה יפה.
היו לי מסקרות גרועות יותר שלא עשו לריסים שלי כלום, וכמובן שהיו מסקרות טובות יותר.
לא הבחנתי בנפח משמעותי שהיא נתנה לריסים, אולי קצת האריכה אותם.
הפורמולה שלה די יבשה, טובה למי שיש לה ריסים יחסית קצרים, למנוע כל מיני התלכלכויות של העפעף.
בגלל הצורה של המברשת היא נוחה גם לריסים התחתונים.

אני לא ארכוש אותה שוב, מהסיבה שרק רציתי להתנסות ולראות אם היא באמת תעשה את אפקט ה-וואו. אני אוהבת את ריסים שלי מודגשים עם נפח, כאלו שאי אפשר לפספס, והיא לא עושה את זה.
היא משמשת אותי לימים קצרים, שאני מתאפרת בקלילות, סטייל המראה "הלא-המאופר" ולא יותר מזה.
יכולה להיות טובה למי שאוהבת את המראה הזה ולמי שמתחילה באיפור ורוצה להתנסות בכל מיני מוצרים לא יקרים מדי.
מצרפת קישור לאתר של MUA
וקישור למסקרה.
חשוב לקחת בחשבון שבדרך כלל המשלוח לארץ עולה 7.5 פאונד (בערך 47 ש"ח), שזה המון יחסית לתמחור של המוצרים... אבל יש להם מעין קידום מכירות שהם עושים בדף פייסבוק שלהם, שאם יגיעו למספר מסוים של לייקים, הם נותנים הטבה מסויימת (ככה אני הזמנתי את המסקרה, הייתה הטבה של משלוח חינם), שווה לעקוב.
והנה הקישור לדף פייסבוק שלהם.

מקווה שאהבתם את הסקירה,
שיהיה שבוע קסום :)
שלכן,
אתי


2 תגובות:

  1. אני דווקא אהבתי את האפקט שלה. אולי עם מעגל ריסים הריסים יצאו יותר "מסודרים".
    אולי בגלל שהריסים שלך סה"כ די ארוכים את מחפשת משהו קצת יותר. הריסים שלי גם די ארוכים אבל אני דווקא מעדיפה אפקט רגוע שכזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בקשר למעגל ריסים את צודקת, על עצמי אני תמיד עצלנית ולא משתמשת.
      לקחתי לתשומת ליבי לתמונות הבאות.
      אני אוהבת מסקרה דרמטית, זה הכי יפה בעיניי, פותח ומבליט את העיניים. משדרג את כל איפור העיניים :)

      מחק

:)